Wednesday, December 9, 2009

TERTINGGAL




Aku masih x bole lupe satu kisah geli hati aku dan mak aku!!!!
kalau aku teringat aje kat mana pun, aku pasti gelak sorang..orang semua hairan!Mak aku terlalu sibuk, nak betulkan brek motornya pun x sempat...terkejar sana terkejar sini...tapi masih ok lagi la..sebab dia tahu nak handle!..tapi aku yang cepat panik..huhu!..
...berlakulah satu peristiwa x disangka-sangka.Aku dok tumpang belakang motor..aku x ade lesen lagi..sampailah kami di traffic light...mak aku terus redah sedangkan lampu hijau baru habis dan mula kuning...Aku terjun dari motor dan tarik motor supaya berhenti sambil jerit,"Brek x bole ke mak!"...tentulah motor tu terus bawa mak aku laju kerana mak aku pecut nak lepas lampu kuning sebelum masuk lampu merah.Tertinggal la aku berlari mengejar mak aku dan semua orang sedang menonton lakonan istimewa aku!!!!...malunya!!ini skrip drama yang x dirancang..."Apa pasal terjun motor,memang bole lepas.. belum lampu merah...darurat tu...mana bole stop,brek pun jalan terus jugak..heee!"..mak aku pun ketawakan aku.Aku buat muka bodoh aje..padan muke aku#@$%&;****!!!

???geletekpecahperut???
BERSATU..sehati sejiwa seketawa

No comments:

Post a Comment

BELAJAR DARI ALAM


cool myspace layouts


LOVE OUR UNIVERSE

myspace glitters