Thursday, December 10, 2009

TAK LULUS


Aku dengar adik aku borak dengan kawan dari rumah jiran sebelah.
Adikku:Eii Mad aku ade dengar pasal sahabat setia..apa kau faham pasal tu?
Mad:Ha itu jangan main2...kau kena utama kawan macam diri kau sendiri!..aku tak ade sahabat macam tu..!
Adikku:Aku bole jadi sahabat kau..kite cube nak?
Mad:Bole jugak try tengok!
Aku diam2 datang nak test perjanjian dua sahabat ni...huhhh ni ujian pertama dia orang...hihihi!
Aku:Adik hari ini abang kena pergi kerja awal..adik kena tolong basuh kereta ayah..tadi abang janji dengan ayah..bole x?
Mad:Ok,aku sahabat kau sekarang,aku tolong!
Adikku:Wah!..inilah sahabat setia!..jom kita buat sama2.
Adik aku terus datang dan bisik kat aku,"Abang upah ayah bagi tu bagilah kat adik..jangan bagitau Mad ye?"
Alahai...rupenye adik aku yang fail..x lulus ujian jadi sahabat setia..
Aku tarik telinga adik aku dan masuk dalam rumah aku lecture le..."Eii kau x malu ke Mad tu dah tekad jadi sahabat kau...x patut..x patut!"
Adikku:Ehhh betul jugak...alamak lupe pulak...sorry..x buat lagi...kami share le duit tu eh!
???geletekpecahperut???
BERSATU..sehati sejiwa seketawa

No comments:

Post a Comment

BELAJAR DARI ALAM


cool myspace layouts


LOVE OUR UNIVERSE

myspace glitters